sobota, maja 18, 2013

Porażka :(

W ostatniej kolejce BvB przegrało z TSG 1899 Hoffenheim 1-2


Po pierwszej połowie pszczółki prowadziły po golu R.Lewandowskiego 1-0 
Lecz w 77 ' po faulu  Hummelsa na przeciwniku , sędzia wskazał jedenastkę
wykorzystaną przez  Salihović'a
Już 4 minuty później kolejna jedenastka dla wieśniaków , 
w bramce musiał stanąć Grosskreutz ponieważ tym razem to Weidenfeller faulował a Jürgen Klopp wykorzystał wcześniej wszystkie zmiany w swoim zespole.

Tm sposobem Borussia przegrała 1-2


Lewandowskiego , od tytułu króla strzelców dzieliły centymetry .
Niestety Lewy był na minimalnym spalonym , i gol nie został uznany .



Tytuł ten należy do Stefana Kießlinga z przewagą jednej bramki nad Polakiem 

------------------------------------
Niestety nie mogłam obejrzeć dzisiejszego meczu ponieważ aktualnie wypoczywam u babci :D
A babcia jak to babcia , nie posiada kanałów sportowych , niestety :(

4 komentarze:

  1. Też nie mogłam oglądać. Ale i bez tego się zdenerwowałam.
    Cóż, porażka jak porażka, boli, ale mam nadzieję, że za tydzień będziemy cieszyć się z zwycięstwa Borussii <3 HEJA BVB!
    Pozdrawiam ciepło i dziękuję za komentowanie u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam w internecie i na końcu się popłakałam ;<
    Szkoda mi Lewego. Był tak blisko...
    Najlepszy jednak był Kevin :) Te jego miny mnie rozwalają i jeszcze jak stał na bramce...
    Tak samo jest mi przykro, że roman dostał czerwoną. Może i zasłużona, ale ten pierwszy rzut karny nie powinien być.
    Teraz czekam na LM i mam cichą nadzieję, że Robert strzeli 3 gole i wyprzedzi Ronaldo ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio miałam dużo nauki , a ten weekend mam wolniejszy , więc wszystko sobie nadrobię , bo naprawdę masz talent dziewczyno :D
    nie ma strachu heeh :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mogłam nawet w internecie, bo transmisje mi nie działały.. Ale w końcu jak się udało to pierwsze co zobaczyłam to Kevin na bramce 0,o Potem już zaczęło mi przerywać i się zdenerwowałam i wyłączyłam.. Bo po co tracić zdrowie.. :) Teraz tylko czekać na Ligę Mistrzów :D
    Zapraszam do mnie: http://zakochaniwdortmundzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń