Po pierwszym golu Bayernu jeszcze byłam spokojna, później karny , gol Gündoğan'a
i wybuch radości .
To była 89 minuta regulaminowego czasu, i Arjen Robben strzelił decydującą bramkę :'(
Wtedy to już się rozkleiłam na Amen .
Dlaczego , dlaczego , dlaczego ?
Borussia była 1000 razy lepsza od tego zasranego Bayernu.

A Bayernowi stanowcze :

----------------------------------
To by było na tyle podsumowania dzisiejszego meczu ,
a ja idę płakać w moją żółto-czarną poduszeczkę BvB
Pozdrawiam.

Za rok będzie lepiej, Bayern jeszcze bęcki dostanie! HEJA BVB! <3
OdpowiedzUsuń